Polecane

sejfik.com

System poleconych

System poleconych

Podstawą zarabiania jest przede wszystkim zrozumienie, na czym zarabianie w get-paid polega.

Każda firma określa warunki uczestnictwa, określając minimalną kwotę potrzebną do wypłaty. Osiągnięcie takiej kwoty rozkłada się niekiedy na wiele miesięcy i wydaje się niemożliwe.
Nie trudno zatem zrozumieć, że po kilku tygodniach samotnego klikania traci się nadzieję osiągnięcia niezbędnego minimum i następuje zniechęcenie.

Można tego uniknąć, pod warunkiem zrozumienia, że w get-paidzie nie należy zarabiać samotnie.
Ułatwia to system poleconych, czyli sieć downline. Sukces, jakim jest wypłata tkwi w zdobywaniu poleconych.

Każda firma zainteresowana jest pozyskiwaniem nowych uczestników. Ilość uczestników jest siłą firmy, im więcej, tym więcej zleceń reklamowych, a tym samym zwiększenie obrotu, zysku i gwarancja wypłacalności. Firma zatem przewiduje sposób wynagradzania za każdego uczestnika, którego uda się zwerbować.
W wielu firmach można otrzymać niewielki jednorazowy bonus za poleconego, ponadto stałym wpływem zasilającym nasze konto jest procent przyznawany od zarobków poleconych.

Budowa sieci poleconych jest schematyczna we wszystkich firmach, różni się tylko ilością poziomów i wysokością procentów.
Oczywiście, dla dobrego promotora ma to duże znaczenie.

Zobaczmy na schemacie, jak to wygląda w praktyce, jeśli firma ma trzy poziomy poleconych.

  • 1 poziom - 10%
  • 2 poziom - 8%
  • 3 poziom - 4%

Od zarobku każdego użytkownika, który zapisze się z twojego linku referencyjnego i który tym samym znajdzie się w twoim downline na pierwszym levelu, otrzymasz 10%.
Nie jest to kwota potrącana z jego zarobków, więc odbywa się to bez niczyjego uszczerbku.
Jeśli uda ci się zdobyć pięciu poleconych i każdy z nich zarobi 1$, od każdego otrzymasz 10c, czyli w sumie 50c.

Co z pozostałymi poziomami?

Te są przewidziane, jako dodatkowy bonus.
Jeśli twój polecony sam pozyska poleconego, zobaczysz go u siebie na drugim poziomie i otrzymasz wynagrodzenie za jego pracę. Tu procent jest niższy, niemniej przy dobrze rozwiniętych siatkach ilość poleconych jest większa.

Jeśli masz pięciu poleconych na pierwszym levelu, a dwóch z nich ma swoich poleconych, załóżmy, że po czterech, ty na swoim drugim lewelu znajdziesz osiem osób. Przy założeniu, że z tych ośmiu trzech referuje i udało im się pozyskać kilkanaście osób, twój trzeci poziom liczy już kilkanaście osób, więc chociaż tu procent jest niższy,zapewnia wpływ pieniędzy.

Warto wiedzieć, że system poleconych jest sterowany automatycznie. Jeśli twój polecony z pierwszego poziomu wypisze się z firmy lub straci status uczestnika, a zdobył poleconych, z chwilą jego odejścia jego poleceni przesuwają się na twój pierwszy poziom, wtedy nie tracisz, a zyskujesz.

Przypomina to budowę piramidy.
Nie jest nią w negatywnym sensie, gdyż tu nikt nie wymaga inwestowania gotówki.

Od własnej przemyślności zależy więc tempo naszego zarabiania.
Zapisując się z czyjegoś linku, pomagamy tej osobie, ale nasi poleceni pomagają z kolei nam zarabiając na nas i należy o tym pamiętać.
W niektórych programach jednak naliczenia te są zależne od własnej aktywności uczestnika.
Chcąc zarabiać, musisz więc zachować aktywność i stale starać się o nowych poleconych.
Jak to zrobić?

Sposobów jest wiele.

  • Promowanie przez własną stronę www
  • Promowanie przez reklamowanie
  • Pozyskiwanie poleconych poprzez wymianę zapisów
  • Pozyskiwanie poleconych poprzez uczestnictwo w łańcuszkach na forach
  • Pozyskiwanie poleconych poprzez upgradowanie konta (ulepszenie statusu członkostwa )
  • Pozyskiwanie poleconych poprzez kupowanie poleconych

Promowanie przez własną stronę www.
Sami lub z czyjąś pomocą tworzymy własną stronę www, w początkowym okresie może to być choćby zwykła tabelka zawierająca kilka bannerków promotorskich. Od pomysłu i jakości zależy na ile będzie skuteczna. Warto postarać się o umieszczenie jej na Top-listach i w bezpłatnych katalogach, wymienić się z kimś linkami a link do niej umieścić np. w podpisie na forach, jeśli dopuszczalne jest to w regulaminie.

Promowanie przez reklamowanie.
W zależności, czy szukamy poleconych do konkretnej firmy, czy do wszystkich,stosujemy odpowiednia reklamę. Można ją wykupić za gotówkę, można skorzystać z własnych zarobków lub uzyskanych punktów w firmie.
Jeśli szukamy poleconych do wszystkich firm, jako reklamę możemy wysłać naszą tabelkę czy stronę, jeśli do jednej, wystarczy dobrze przemyślany tekst z linkiem, czasem warto pokusić się o wykonanie reklamki w html, bywa bardziej interesująca.

Pozyskiwanie poleconych poprzez wymianę zapisów.
Szukamy osób, które zapiszą się do promowanej przez nas firmy w zamian za nasz zapis do firm promowanych przez nich.

Pozyskiwanie poleconych poprzez uczestnictwo w łańcuszkach na forach
Na niektórych forach o zarabianiu istnieje możliwość uczestnictwa w łańcuszkach. Warto w początkowym okresie skorzystać z takiej możliwości, zwłaszcza, jeśli firma ma dużo stopni poleconych.

Pozyskiwanie poleconych poprzez upgradowanie konta (ulepszenie statusu członkostwa )
Przy wykupieniu wyższego statusu członkostwa w firmie, czyli upgradowanie konta często oprócz zmniejszonego minimum wypłaty, można otrzymać prawo do bezpłatnych reklam a także bezpłatnie poleconych do naszego downline.

Pozyskiwanie poleconych poprzez kupowanie poleconych bezpośrednio i z płatnych zapisów.
Forma dość ryzykowna. Znajduje się sporo chętnych do zapisu z naszego linku, którzy po otrzymaniu zapłaty bardzo szybko przestają być aktywni, lub w ogóle wypisują się z firmy.
Należy zachować ostrożność i rozwagę.
Niektóre z firm organizują tak zwane płatne zapisy. Wpłaca się pewna kwotę lub przeznacza część własnych zarobków z redemption i zgłasza chęć nabycia określonej ilości refów do jakiejś firmy.
Firma wystawia ofertę i chętni do zapisu za wynagrodzenie sami się zgłaszają.

Należy pamiętać, że do pozyskiwania poleconych służy nasz reflink oraz banner promotorski firmy. W zależnosci od rodzaju reklamy ten link ( lub url bannera i promowanej firmy ) musi być w niej zawarty.
Znalezć go można w zakładce Centrum Poleconych lub Referal Center witryny firmy, którą chcemy promować.
W tym samym miejscu znajduja się kody bannerów, którymi poleca się, czyli promuje firmę.

W uzupełnieniu tematu warto wspomnieć o konkursach na poleconych. Wiele firm jednorazowo lub cyklicznie organizuje takie konkursy o nazwie RefContest.
Niekiedy nagrody są bardzo atrakcyjne, od sporych kwot - do nagród pocieszenia, jakim są bezpłatne reklamy.
Warto więc uczestniczyć, zajęcie dobrego miejsca zwraca niekiedy z nawiązką koszty promowania.